28 sierpnia 2015

Sałatka z surowym kalafiorem

Sałatka z surowym kalafiorem,
czyli szybka i pyszna sałatka.


Sałatka z surowego kalafiora i jajka to bardzo łatwa, ale za razem pyszna sałatka. Polecam!


Potrzebne składniki:
Przepis na 1 porcję 
  • 1/4 kalafiora
  • 1 jajko
  • 1/2 pęczka kopreku
  • 1 łyżka majonezu
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • pieprz
  • sól
Na początku, kalafiora umyłam i podzieliłam na malutkie różyczki, które tworzą kalafiora. Jajko ugotowałam na twardo i starłam na dużych oczkach na tartce. Jajko zmieszałam z kalafiorem, dodałam posiekany drobno koperek oraz majonez i jogurt naturalny.  Całość doprawiłam solą i pieprzem, wymieszałam. Sałatkę wstawiłam na 3 godziny do lodówki. Po tym czasie Sałatka z surowego kalafiora jest gotowa. Smacznego!
 

4 komentarze: