3 marca 2014

Grillowany kurczak z puree z batatów i brokuł.

Grillowany kurczak z puree z batatów i brokuł,
czyli zdrowy i dietetyczny obiad.


Grillowany kurczak z puree z batatów i brokuł to pyszny, 
a zarazem dietetyczny obiad. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 140 g filet z kurczaka
  • 300 g batatów
  • 5 różyczek brokuła
  • 1/2 łyżki przyprawy gyros
  • oliwa z oliwek
  • 1 łyżeczka masła
  • sól
Na początku, bataty obrałam i gotowałam w osolonej wodzie około 30 minut. W miedzy czasie w osolonej wodzie gotowałam różyczki świeżego brokuła około 5 minut. Filet z kurczaka oczyściłam z błonek i posypałam przyprawą gyros z obu stron. Następnie, na patelni grillowej na odrobinie oliwy z oliwek usmażyłam kurczaka z obu stron. Ugotowane bataty z jedną łyżeczką masła ubiłam tłuczkiem do ziemniaków. Gotowego  grilowanego kurczaka podałam z puree z batatów i z brokułem. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz