31 marca 2014

Wielkie Testowanie AleWorka -wyniki

Wielkie Testowanie AleWorka -wyniki,
czyli jak się sprawdził lniany worek na chleb.


O akcji Wielkie Testowanie AleWorka, już Wam pisałam tutaj.
Dzisiaj więcej informacji. Firma AleWorek specjalizuje się w szyciu produktów z lnu, ich numerem jeden jest właśnie worek do przechowywania pieczywa. Kiedy upiekłam pierwszy raz sama chleb miałam właśnie problem w czym go przechowywać, aby dłużej zachował świeżość. Ten worek naprawdę spełnia doskonale swoją funkcję. Oto moja recenzja. Zapraszam! 


Dzień 1 
Kiedy chleb razowy na zakwasie wystygł, umieściłam go w AleWorku. Chleb był oczywiście świeży, chrupiący i pachnący. 

Dzień 2
Chleb nadal smakuje wyśmienicie, jest równie pyszny i świeży jak 1 dnia.

Dzień 3
Chleb nie jest co prawda już tak świeży jak pierwszego dnia, ale smakuje wyśmienicie. Niektórzy nawet sądzą, że lepszy jest taki chleb po 3 dniach niż zaraz po upieczeniu. 

Dzień 4 
Chleb nadal nadaje się do spożycia, choć skóra jest nieco trwalsza. Zapewne dlatego, że len ma takie właściwości,  że wchłania wilgoć, a co za tym idzie chleb nie powinien pleśnieć. 

Dzień 5
Mimo, że chleb już ma 5 dni to nadal nadaje się do spożycia. Kiedy piekłam ostatnio chleb i przechowywałam go w worku foliowym to niestety piątego dnia musiałam go wyrzucić bo pojawiła się pleśń. Tak, więc lniany worek już udowadnia, że przedłuża jego świeżość.

Dzień 6
Chleb nadal nadaje się do spożycia, ale chleb staje się coraz bardziej twardy.

Dzień 7
Chleb jest podobny jak w dniu 6.
Dzień 8 i 9
Chleb już jest jak dla mnie zbyt twardy i  nie nadaje się do spożycia.

Specjalnie na potrzeby Wielkiego Testowania AleWorka chleb zachował się u mnie aż 8 dni, normalnie góra 5 dni. Jak widzicie worek lniany sprawdził się, chleb nie spleśniał i zachował świeżość długo. Jeśli chcecie więcej poczytać o AleWorkach i innych fajnych produktach z lnu to zapraszam na stronę www.aleworek.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz