2 grudnia 2014

Casarecce z szynką w sosie pomidorowym na wódce

Casarecce z szynką w sosie 
pomidorowym na wódce,
czyli kolejne danie pachnące Włochami.



Casarecce z szynką w sosie pomidorowym na wódce
to danie, które powstało dzięki firmie CIRIO i Blomedia, które przesłały mi kosz niespodzianka z produktami włoskimi :) Danie dzięki wódce ma ciekawy smak. Polecam!




Potrzebne składniki:
Przepis na 2 osoby
  • 200 g makaronu Casarecce AGNESI
  • 200 g przecieru CIRIO
  • 1 mały kieliszek wódki
  • 50 g szynki
  • 50 g masła
  • 1 cebula
  • 3 łyżki śmietany 18%
  • oliwa z oliwek
  • 6 listków bazylii
  • pieprz
  • sól
Na początku, makaron Casarecce ugotowałam zgodzie z instrukcją na opakowaniu. Szynkę pokroiłam w cienkie paseczki, cebulę w kostkę. Na patelni roztopiłam masło z odrobiną oliwy z oliwek, dodałam cebulę. Smażyłam cebulę, aż się zeszkliła, dodałam szynkę i smażyłam, aż się zarumieniła. Następnie dodałam przecier CIRIO (który jest przetartymi pomidorami), posoliłam i popieprzyłam, doprawiłam bazylię pokrojoną w paski. Następnie dodałam wódkę i dusiłam około1 minuty, aby trochę odparowała. Zdjęłam z palnika i dodałam śmietanę, wymieszałam. Dodałam makaron, wymieszałam i na 2 minuty postawiłam na palnik. Smacznego!


 
Zespół Blomedia.pl  przesłał kosz z produktami
CIRIO  z których powstało to danie :)


1 komentarz:

  1. Robiłam kiedyś sos pomidorowy z dodatkiem wódki i faktycznie dzięki niej danie zyskało ciekawy smak :)

    OdpowiedzUsuń