31 grudnia 2014

Zupa serowa z marchewką i grzankami

Zupa serowa z marchewką i grzankami,
czyli pyszna i delikatna zupa.


Z pysznych serków topionych jakie dostałam od firmy Lactima, prezentuję Wam dziś przepis na Zupę serową z marchewką i grzankami. Polecam!


Potrzebne składniki:
Na początku, ugotowałam bulion ze skrzydełek, pietruszki, marchewki
pokrojonej w plasterki, pora i selera. Po około 1 h, kiedy bulion był gotowy, wyjęłam z niego wszystko prócz marchewki. W kubeczku nalałam do połowy gorący bulion i dodałam serki topione, mieszałam, aż się rozpuściły. Następnie rozpuszczone serki wlałam do bulionu, wymieszałam.Całość gotowałam jeszcze 15 minut na wolnym ogniu. Doprawiłam solą i pieprzem. Zupę serową z marchewką podałam z grzankami. Smacznego!

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz