9 grudnia 2014

Zimowa herbata

Zimowa herbata,
czyli herbata z pomarańczą, 
goździkami oraz miodem.


Kiedy za oknem robi się zimno, wtedy lubię napić się takiej zimowej herbaty. Połączenie pomarańczy, goździków i miodu to połączenie idealne. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • czarna herbata
  • pomarańcza
  • goździki
  • miód
Na początku, zaparzyłam czarną herbatę. Następnie dodałam plaster pomarańczy oraz goździki. Całość posłodziłam miodem. Uzupełnieniem takiej herbatki są pyszne czekolady Toblerone, które polecam :). Smacznego!

4 komentarze:

  1. Ja wczoraj piłam herbatkę malinową z miodem i cytrynką, ale twoja wygląda super i pewnie jest bardziej aromatyczna. Muszę ogarnąć goździki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam :) Ale Twoją też muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie cudownie rozgrzewające zimowe herbatki :)
    Świetny kubek :)

    OdpowiedzUsuń