11 grudnia 2014

Sałatka makaronowa z oliwkami i suszonymi pomidorami

Sałatka makaronowa z oliwkami 
i suszonymi pomidorami,
czyli kolorowa i pyszna kolacja.


Inspiracją do zrobienia tej sałatki był dla mnie przepis z bloga Z miłości do gotowania . Sałatka makaronowa z oliwkami i suszonymi pomidorami powstała we współpracy z firmą Index Food która dostarczyła mi produkty. Polecam!


Potrzebne składniki:
Sos:
Na początku, makaron ugotowałam al dente zgodnie z instrukcją na

opakowaniu, następnie pokroiłam go w 5 cm kawałki. Pomidory suszone i paprykę pokroiłam w cienkie paseczki. Oliwki przekroiłam na pół, a ogórki i szynkę w kostkę. W misce wymieszałam ze sobą makaron, suszone pomidory, paprykę, kukurydzę oraz szynkę i ogórki kiszone, a także sałatę. W miseczce zrobiłam sos mieszając ze sobą oliwę z oliwek, sok z cytryny, miód i sól. Sałatkę polałam sosem i wymieszałam. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz