7 maja 2015

Dietetyczna sałatka wiosenna

Dietetyczna sałatka wiosenna,
czyli lekka i pyszna kolacja.


Uwielbiam wiosnę za te wszystkie pyszne warzywa, które już są dostępne. I tak powstała moja dzisiejsza propozycja kolacji Dietetyczna sałatka wiosenna. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 2 małe młode ziemniaki
  • 70 g piersi z kurczaka z rożna (lub gotowanej)
  • 1/2 pomidora
  • 2 rzodkiewki
  • 1 jajko
  • szczypiorek
Sos:
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 łyżka posiekanego koperku
  • pieprz
  • sól
Na początku, ziemniaki ugotowałam w osolonej wodzie. Jajko ugotowałam na twardo. Ziemniaki, kiedy ostygły pokroiłam w plastry. Pomidora i jajko oraz kurczaka pokroiłam w większą kostkę, a rzodkiewkę w plasterki. Wszystkie składniki ze sobą połączyłam, dodałam szczypiorek i polałam sosem zrobionym z jogurtu naturalnego, koperku i soli i pieprzu. Całość delikatnie wymieszałam i schłodziłam. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz