19 maja 2014

Indian Style Fruit Salad

Indian Style Fruit Salad,
czyli owocowa sałatka na ostro w stylu indyjskim.


Indian Style Fruit Salad to sałatka owocowa na ostro, dzięki przyprawie Chaat Masala. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 1 pomarańcza
  • 1 kiwi
  • 1 jabłko
  • 1 banan
  • 10 ciemnych winogron
  • sok z 1/2 pomarańczy
  • 1 łyżeczka przyprawy Chaat Masala*
*Chaat Masala-papryka chili, kolendra, sol, cynamon, imbir, koper, kmin, kardamon...

Pomarańcze obrałam i odfiletowałam, uzyskując pięknie wycięte cząstki pomarańczy bez białej skórki. Kiwi i banana obrałam i pokroiłam w plastry. Jabłko obrałam i pokroiłam w większą kostkę. wszystkie owoce wymieszałam, dodałam winogrona. Sok z pomarańczy wymieszałam z przyprawą Chaat Masala. Powstałym sosem polałam sałatkę i gotowe. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz