28 maja 2014

Sałatka z kurczakiem i granatem

Sałatka z kurczakiem i granatem,
czyli pyszna i dietetyczna kolacja.


Sałatka z kurczakiem i granatem powstała z tego, co znalazłam w lodówce. Lekka, smaczna i pełna witamin. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 1 garść roszponki
  • 50 g pieczonego kurczaka*
  • 1 pomidor
  • 1 ogórek kiszony
  • 1 kopiasta łyżka pestek granata
Sos:
  • 2 łyżeczki oliwy z oliwek
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 łyżeczka octu winnego
  • pieprz
  • sól 
* zamiennie możecie użyć kurczaka z grilla, rożna itp...
Na początku, kurczaka pokroiłam w paski, a pomidora  w większe kawałki. Ogórka pokroiłam w plastry. Na roszponce ułożyłam kurczaka i warzywa, całość posypałam pestkami granata. Sałatkę polałam sosem powstałym z wymieszania oliwy, miodu i octu winnego z solą i pieprzem. Smacznego!

4 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje i na pewno świetnie smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. witam ! polecam tą sałatkę jest przepyszna ! składniki fajnie się ze sobą komponują, zrównoważony smak. krystian

    OdpowiedzUsuń