15 maja 2014

Łosoś na puree z fasoli szparagowej

Łosoś na puree z fasoli szparagowej,
czyli pyszny i zdrowy obiad.


Uwielbiam łososia w każdej postaci. Dzisiaj proponuje Wam smażony dzwonek z łososia na pysznym puree z fasoli szparagowej. Smacznego!


Potrzebne składniki:
  • 1 dzwonek łososia
  • 150 g mrożonej fasoli zielonej
  • 1 łyżeczka masła
  • koperek
  • pieprz
  • sól
Na początku, dzwonek z łososia umyłam, osuszyłam ręcznikiem papierowym i posoliłam oraz popieprzyłam z obu stron odstawiłam na 20 minut. W między czasie, fasolkę ugotowałam w 10 minut w osolonej wodzie. Kiedy fasolka była gotowa, odcedziłam ją i  za pomocą blendera zmiksowałam na jednolitą masę. Dodałam masło i doprawiłam solą. Jeszcze raz zmiksowałam i puree z fasolki gotowe. Dzwonek z łososia smażyłam na rozgrzanym oleju rzepakowym, po 4 minuty na każdej stronie. Podczas smażenia posypałam łososia koperkiem. Łososia podałam na puree z fasolki szparagowej z ziemniakami z koperkiem. Smacznego!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz