21 maja 2014

Muffinki MAGDALENKI z jogurtem i miodem

Muffinki MAGDALENKI z jogurtem i miodem,
czyli I urodziny BLOGA!!!


Dzisiaj mija rok jak prowadzę tego bloga:) Bardzo wszystkim dziękuję za odwiedziny i dobre słowo. Z tej okazji proponuję Wam dzisiaj przepis na MAGDALENKI w kształcie muffinek z jogurtem i miodem. Polecam!


Potrzebne składniki:
Przepis na 6 sztuk
  • 180 g mąki tortowej
  • 100 g masła 
  • 100 g cukru pudru
  • 80 g jogurtu naturalnego
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia 
  • 40 g miodu
  • 2 jajka
Na początku, stopiłam masło i pozostawiłam je do wystygnięcia. W misce wymieszałam za pomocą blendera jajka, miód i cukier puder. Następnie dodałam jogurt i wymieszałam. Na koniec dodałam mąkę z proszkiem do pieczenia i masło stopione, wszystkie składniki dodawałam partiami i mieszałam. Masę przełożyłam do sylikonowych foremek na muffinki do mniej więcej 2/3 wysokości i piekłam 20 minut w piecu nagrzanym na 180 stopni. Smacznego!

P.S. Nie wiem jak Wy, ale ja pamiętam Magdalenki z dzieciństwa właśnie w formie babeczki, a nie muszelki jaki mają oryginalne MAGDALENKI z Francji.

2 komentarze:

  1. A zamiast cukru pudru moze być zwykły cukier? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak :)Spokojnie można cukier puder zastąpić zwykłym cukrem!

      Usuń