13 maja 2014

Zupa krem ze szparagów

Zupa krem ze szparagów,
czyli pyszna sezonowa zupa.



Sezon na szparagi w pełni. Dzisiaj proponuję Wam aromatyczną, kremową zupę krem z białych szparagów. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 500 g białych szparagów
  • 10 g masła
  • 1/2 l bulionu 
  • 1/2 szklanki śmietany 18%
  • 1 żółtko
  • gałka muszkatołowa
  • natka pietruszki
  • pieprz
  • sól
Zupę krem ze szparagów robi się szybko. Na początku, obrałam szparagi i odcięłam zrogowaciałą część. Szparagi pokroiłam na 3 cm kawałki, które umieściłam w garnku. Dodałam bulion oraz masło i gotowałam szparagi go miękkości około 20 minut. Następnie, za pomocą blendera zmiksowałam szparagi. Dodałam śmietanę i dalej miksowałam. Na koniec dodałam żółtko i wszystko wymieszałam. Doprawiałam solą, pieprzem oraz  gałką muszkatołową. Zupę krem ze szparagów podałam z natką pietruszki. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz