18 maja 2014

Zielone szparagi z grilla

Zielone szparagi z grilla,
czyli pyszny dodatek do mięs z grilla.


Zielone szparagi z szynką szwarcwaldzką z grilla  to doskonały dodatek do mięs z grilla. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 16 sztuk szparagów zielonych średnich
  • 100 g szynki szwarcwaldzkiej
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
Na początku, szparagi umyłam i wytarłam ręcznikiem papierowym. Z każdego szparaga odcięłam zdrętwiałe końce i wyrzuciłam je. Szparagi posmarowałam oliwą z oliwek za pomocą pędzelka. Każdy szparag zawinęłam ciasno w połowę plastra szynki szwarcwaldzkiej. Tak przygotowane szparagi piekłam na grillu 15 minut, aż szynka i szparagi będą chrupiące. Smacznego!

1 komentarz:

  1. Szkoda, że sezon na szparagi już minął :( Mi najbardziej posmakowały szparagi z szynką parmeńską. Twoje wyglądają też świetnie i fajny pomysł zwłaszcza, że uwielbiam grilla :)

    OdpowiedzUsuń