11 września 2014

Placki z pieczarek i sera lazur

Placki z pieczarek i sera lazur,
czyli pyszny wegetariański obiad.


Od dawna miałam ochotę na placki z pieczarek, robi je się szybko, a smakują ciekawie dzięki lazurowi. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 150 g pieczarek
  • 50 g sera lazur 
  • 1 cebula
  • 1 łyżka masła
  • 1 małe jajko 
  • 1 łyżka mąki pszennej
  • 2 łyżki bułki tartej
  • pieprz
  • sól
  • oliwa z oliwek
Na początku, pieczarki i cebulę, obrałam i pokroiłam w drobną kostkę.Na patelni rozgrzałam odrobinę oliwy z oliwek i masło, dodałam pieczarki i cebulę. Doprawiłam solą i pieprzem i smażyłam, aż pieczarki się zarumieniły, a cebula zeszkliła. Pieczarki i cebulę przełożyłam do miseczki, aby ostygły. Następnie dodałam ser lazur pokrojony w drobną kostkę, jajko oraz mąkę i bułkę tartą. Z powstałem masy uformowałam placki, które smażyłam na rumiany kolor z obu stron. Smacznego!

2 komentarze: