29 września 2014

Conchiglie nadziewane tuńczykiem, oliwkami i camembert

Conchiglie nadziewane tuńczykiem, 
oliwkami i camembert,
czyli aromatyczne danie we włoskim stylu.


To już trzecia osłona Conchiglie nadziewanych na moim blogu. Tym razem polecam Wam Conchiglie nadziewane tuńczykiem, oliwkami i camembert. Inspiracją był dla mnie przepis z bloga  Kwestia Smaku . Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 6 muszli Conchiglie
  • 200 g pomidorów w puszce
  • 1 puszka tuńczyka w sosie własnym
  • 1 cebula
  • 3 zielone oliwki
  • 3 pomidorki cherry
  • 1 plaster sera camembert
  • 1/2 czerwonej cebuli
  • pieprz
  • sól
Na początku, makaron Conchiglie gotowałam w osolonej wodzie 13 minut. Pomidory z puszki zmiksowałam blenderem na jednolitą masę, doprawiłam solą i pieprzem. Dno formy 18x18 cm wylałam sosem pomidorowym.  Tuńczyka osączyłam z sosu i wymieszałam z cebulę pokrojoną w kostkę. Oliwki pokroilam na pół a ser camembert w paski. Makaron Conchiglie wypełniłam farszem z tuńczyka za pomocą łyżeczki, z jednej strony dałam połowę oliwki a z drugiej kawałek camembert. Tak nadziane muszle ułożyłam w formie, na sosie pomidorowym. Tak przygotowany makaron Conchiglie nadziewany tuńczykiem, oliwkami i camembert zapiekałam, aż sos zaczął bulgotać, około 25-30 minut w piecu nagrzanym na 200 stopni. Smacznego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz