28 września 2014

Tagliatelle w sosie truflowym z pomidorami cherry i camembert

Tagliatelle w sosie truflowym 
z pomidorami cherry i camembert,
czyli pyszne i szybkie danie inspirowane Włochami.



Przepis na to pyszne danie pachnące Włochami znam z bloga www.nigiri.blog.pl. Tagliatelle w sosie truflowym z pomidorami cherry i serem camembert powstało we współpracy ze sklepem z włoskimi produktami Delizeria.pl. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 60 g makaronu tagliatelle
  • 3 łyżki śmietany 18%
  • 2 łyżeczki sosu truflowego
  • 4 pomidorki cherry
  • 2 plastry sera camembert
  • oliwa z oliwek 
  • pieprz
  • sól
Na początku, makaron tagliatelle ugotowałam zgodnie z instrukcją na opakowaniu. W między czasie na patelni rozgrzałam odrobinę oliwy z oliwek, dodałam śmietanę cały czas mieszając. Następnie małymi porcjami dodawałam sosu truflowego, mieszając. Powstały sos doprawiłam solą i pieprzem. Dodałam pomidorki cherry pokrojone w ćwiartki i chwilę gotowałam całość. Do gotowego sosu na patelnię dodałam makaron tagliatelle i mieszałam, aż cały makaron pokrył się sosem. Danie wyłożyłam na talerz i dodałam ser camembert pokrojony w mniejsze kawałki. Smacznego!

4 komentarze: