25 października 2014

Mini tarta z szynką prosciutto i suszonymi pomidorami

Mini tarta z szynką prosciutto 
i suszonymi pomidorami,
czyli szybka i smaczna kolacja.


Już dawno nie prezentowałam Wam przepisu na szybką Mini tartę, dzisiaj wersja z szynką prosciutto i suszonymi pomidorami. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 1/2 opakowania ciasta francuskiego
  • 2 plastry szynki prosciutto
  • 4 grillowane pomidory suszone
  • 2 łyżeczki serka mascarpone 
  • 1 jajko
  • pieprz
  • sól
Na początku, płat ciasta francuskiego pokroiłam na 4 równe części i dwie z nich  posmarowałam rozbełtanym jajkiem. W pozostałych dwóch częściach wycięłam delikatnie środek, tak aby powstała ramka około 1 cm i nałożyłam je na pierwsze, całe część. Ramkę z ciasta francuskiego posmarowałam rozbełtanym jajkiem. W środku każdej tarty ułożyłam plaster szynki prosciutto i suszone pomidory. Pozostałą cześć jajka wymieszałam z serkiem mascarpone i solą oraz pieprzem, powstałą masą polałam tarty. Tarty zapiekałam 20 minut w piecu nagrzanym na 200 stopni. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz