17 października 2014

Tagliatelle ze szpinakiem i kurczakiem

Tagliatelle ze szpinakiem i kurczakiem,
czyli szybki i pyszny obiad.


Tagliatelle ze szpinakiem i kurczakiem powstaje w zaledwie 20 minut, a do tego jest pełne aromatów. Polecam!


Potrzebne składniki:
  •  60 g tagliatelle
  • 140 g filet z kurczaka
  • 200 g szpinaku mrożonego rozdrobnionego
  • 2 łyżki serka mascarpone
  • 1 średnia cebula
  • 1 ząbek czosnku 
  • oliwa z oliwek
  • pieprz
  • sól
Na początku, tagliatelle ugotowałam 15 minut w osolonej wodzie. W między czasie kurczaka pokroiłam w mniejszą kostkę i doprawiłam solą i pieprzem. Cebulę i czosnek także pokroiłam w kostkę. Na patelni rozgrzałam oliwę z oliwek i podsmażyłam cebulę i czosnek około 3 minut, dodałam kurczaka i całość smażyłam mieszając, aż kurczak się lekko zarumienił. Na patelnie dodałam mrożony szpinak i mieszając czekałam aż cały się roztopi. Następnie dodałam serek mascarpone, doprawiłam solą i pieprzem. Na koniec na patelnie wyłożyłam ugotowany makaron tagliatelle, wymieszałam dobrze z sosem. I danie gotowe! Polecam!
 

2 komentarze: