5 października 2014

Kruche ciasteczka dyniowe

Kruche ciasteczka dyniowe,
czyli idealny dodatek do kawy.


Przepis na te pyszne Kruche ciasteczka dyniowe znam z bloga kuchniabreni.pl Ciasteczka są łatwe w przygotowaniu, a smakują rewelacyjnie. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 400 g mąki pszennej
  • 250 g puree z dyni
  • 1/2 szklanki cukru pudru
  • 1/2 kostki masła
  • 3 żółtka
  • 1 cukier waniliowy
  • 1 łyżeczka przyprawy korzennej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
Na początku zrobiłam puree z pieczonej dyni, gdzie przepis znajdziecie tutaj.  W misce wymieszałam mąkę, puree z dyni, cukier puder, masło pokrojone w mniejsze kawałki, żółtka, cukier waniliowy oraz przyprawę korzenną i proszek do pieczenia. Z wszystkich składników wyrobiłam ciasto. Podzieliłam je na trzy części. Każdą część rozwałkowałam na stolnicy na średnią grubość i foremką wycięłam kształty. Ciasteczka piekłam 20 minut w piecu nagrzanym na 180 stopni. Smacznego!

1 komentarz: