22 października 2014

Schab w sosie paprykowym

Schab w sosie paprykowym,
czyli niebanalny obiad.


Schab w sosie paprykowym to moja propozycja obiadu. Polecam!
 

Potrzebne składniki:
  • 2 plastry schabu wieprzowego
  • 3/4 papryki żółtej
  • 1 mała cebula
  • 1/2 szklanki bulionu
  • 1/2 łyżeczki słodkiej papryki
  • 2 łyżki serka mascarpone
  • oliwa z oliwek
  • pieprz
  • sól
Na początku, paprykę żółtą i cebulę pokroiłam w drobną kostkę. Na patelni rozgrzałam oliwę z oliwek i podsmażyłam cebulę aż się zeszkliła. Dodałam paprykę i bulion, doprawiłam papryką słodką. Gotowałam około 5 minut. Kiedy bulion częściowo odparował dodałam serek mascarpone i gotowałam jeszcze 3 minuty. Sos przełożyłam do wyższego naczynia i za pomocą blendera zmiksowałam, doprawiłam solą i pieprzem. Plastry schabu rozbiłam i doprawiłam solą i pieprzem, smażyłam na rozgrzanej oliwie z oliwek z obu stron, aż się zarumieniły. Na patelnię do schabu dodałam sos paprykowy i całość dusiłam pod przykryciem kolejne 10 minut. Po tym czasie schab w sosie paprykowym jest gotowy. Smacznego!

4 komentarze: