12 października 2014

Zapiekana waniliowa owsianka z bananem i migdałami

Zapiekana waniliowa owsianka 
z bananem i migdałami,
czyli pyszne i zdrowe śniadanie.


Na śniadanie dzisiaj proponuję Wam pyszną i zdrową Zapiekaną waniliową owsiankę z bananem i migdałami. Polecam!




Potrzebne składniki:
  • 4 łyżki płatków owsianych
  • 1 łyżka otrębów żytnich
  • 1 banan
  • 1/2 szklanki mleka 1.5%
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 łyżka płatków migdałowych
  • 1/2 łyżeczki aromatu waniliowego
  
Na początku, płatki owsiane i otręby zalałam gorącym mlekiem i odstawiłam na 10 minut. Banana pokroiłam w kostkę.  Po 10 minutach do owsianki dodałam banana, miód, płatki migdałowe, aromat waniliowy. Dobrze wymieszałam. Przełożyłam do foremki ( u mnie średnica 9 cm) i zapiekałam 25 minut w temperaturze 180 stopni. Smacznego!

4 komentarze: