20 października 2014

Kotlety jaglane z brokułami i słoniecznikiem

Kotlety jaglane z brokułami i słonecznikiem,
czyli zdrowo i dietetycznie.


Kotlety jaglane z brokułami i słonecznikiem czyli pyszne, dietetyczne danie wegetariańskie. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 50 g kaszy jaglanej
  • 5 różyczek brokuła
  • 3 łyżki słonecznika
  • 3 łyżki  bułki tartej
  • 1 jajko
  • 1/2 łyżeczki słodkiej papryki
  • 1/3 łyżeczki chili
  • oliwa z oliwek
  • pieprz
  • sól
Na początku, kaszę jaglaną gotowałam 15 minut w bulionie. Różyczki brokuła gotowałam 5 minut w osolonej wodzie. W misce wymieszałam kaszę jaglaną z drobno pokrojonymi brokułami, słonecznikiem, bułką tartą i jajko, doprawiłam paprykami oraz pieprzem i solą. Z powstałej masy, uformowałam kotlety i smażyłam je na oliwie z oliwek na rumiany kolor z obu stron. Na koniec wyłożyłam je na ręczniki papierowe, aby odsączyć oliwę. Smacznego!

1 komentarz:

  1. bardzo lubię wszelkiego rodzaju kotlety jaglane, więc na pewno by mi smakowały :)

    OdpowiedzUsuń