7 kwietnia 2015

Krem z ziemniaków z gruszką i imbirem

Krem z ziemniaków z gruszką i imbirem,
czyli szybka i aromatyczna zupa.


Krem z ziemniaków z gruszką i imbirem to ciekawe połączenie smaków, a robi się go bardzo szybko. Polecam!

Potrzebne składniki:
Przepis na 2 porcje
  • 250 g ziemniaków
  • 500 ml bulionu
  • 2 łyżki śmietany 18%
  • 2,5 cm świeżego imbiru
  • 1 gruszka
  • biały pieprz
  • sól
Na początku, obrałam ziemniaki i pokroiłam je w kostkę. Do garnka wlałam bulion i ziemniaki, gotowałam około 20 minut, aż ziemniaki były miękkie. Za pomocą blendera bulion z ziemniakami zamieniłam w krem (jeśli jest za gęsty należy dodać wody). Do powstałego krem z ziemniaków dodałam śmietany i doprawiłam białym pieprzem i solą. Gruszkę i i mbir obrałam w pokroiłam w kostkę. Krem z ziemniaków podałam z gruszką i imbirem. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz