25 kwietnia 2015

Mini serniczki z malinami

Mini serniczki z malinami,
czyli pyszny deser.



Przepis na te pyszne serniczki znam z bloga Moje Wypieki. Serniczki w tej formie mają dość luźną konsystencję i należy je jeść  łyżeczką. Mini serniczki z malinami są delikatne i kremowe. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 800 g twarogu sernikowego
  • 200 g mleka skondensowanego słodkiego
  • 2 jajka
  • 3 łyżeczki  aromatu waniliowego
  • 6 łyżek cukru pudru
Puree malinowy:
  • 120 g malin mrożonych
  • 2 łyżki cukru pudru
* jeśli chcecie, aby serniczki były bardziej zwarte, to dodajcie do masy sernikowej 2 łyżki mąki ziemniaczanej.

Na początku, zmieszałam ze sobą twaróg sernikowy, mleko skondensowane słodkie, jajka oraz cukier puder i aromat waniliowy i tak powstała masa sernikowa, ja do zmieszania użyłam mikseru, ale możecie tylko widelcem wymieszać. Maliny rozmroziłam i zmiksowałam blenderem na puree, dodałam cukier puder, wymieszałam. Masę sernikową podzieliłam na 18 papilotek. na środek każdego mini serniczka nałożyłam łyżeczkę puree malinowego, delikatnie wciskając puree we środek. Następnie, za pomocą patyczka do szaszłyków zrobiłam esy floresy. Tak przygotowane serniczki piekłam w formie na murffinki 25 minut w piecu nagrzanym na 150 stopni. Po tym czasie wyłączyłam piekarnik, lekko go uchyliłam i tak pozostawiłam serniczki, aż piekarnik całkowicie ostygł. Następnie przełożyłam mini serniczki z puree malinowym w lodówce na całą noc. Rano były już gotowe. Polecam!

2 komentarze: