19 października 2013

Koktajl gruszkowo-bananowy ze szczyptą cynamonu

Koktajl gruszkowo-bananowy,
czyli pyszna dietetyczna dawka witamin.


Koktajl gruszkowo-bananowy ze szczyptą cynamonu to pyszna propozycja koktajlu, który jest dietetyczny, a za razem sycący. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 1 banan
  • 1 gruszka
  • 100 ml maślanki
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • 1,5 łyżki cukru
  • szczypta cynamonu 

Na początku, banana oraz gruszkę obrałam i pokroiłam na mniejsze kawałki. Umieściłam owoce w misce, dodałam maślankę, sok z cytryny oraz cukier i  cynamon. Wszystko razem zmiksowałam blenderem i gotowe. Smacznego!
 

6 komentarzy:

  1. jak ja lubię takie koktajle! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gruszka i banan, tego jeszcze nie łączyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się Twoje pomysły, tortilla kurczak+mango, a teraz ten koktajl.... napewno wykorzystam to w niedalekiej przyszłości.
    A tak a propos - zapraszam do mnie :) pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło to słyszeć:) Zapraszam częściej do mnie:) Twój blog także odwiedziłam i na pewno wkrótce coś ugotuję wg. Twojego przepisu!
    Pozdrawiam ze słonecznego Poznania!

    OdpowiedzUsuń