11 października 2013

Sałatka z selerem naciowym i kiełkami słonecznika

Sałatka z selerem naciowym i 
kiełkami słonecznika ,
czyli pyszna dawka witamin.


Ta sałatka to bomba witaminowa. Chrupiący seler naciowy połączony z inny warzywami oraz sezamem i kiełkami słonecznika  to moja propozycja
 na kolację. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 1 pomidor
  • 1/2 zielonego ogórka
  • 1/2 papryki
  • 2 łodygi selera naciowego
  • 3 łyżki sezamu
  • 1 garść kiełków słonecznika
Sos:
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • 1  łyżka octu winnego
  • 1 łyżka sosu sojowego
  • pieprz
  • sól
Na początku, pomidora i paprykę pokroiłam w większą kostkę. Ogórka obrałam
przekroiłam wzdłuż, a następnie na plasterki. Łodygi selera naciowego pokroiłam na kawałki o szerokości 1 cm. Sezam uprażyłam na suchej patelni. Wszystkie warzywa umieściłam w miseczce posypałam kiełkami słonecznika oraz prażonym sezamem i polałam sosem powstałym z oliwy z oliwek, octu winnego, sosu sojowego oraz pieprzu i soli.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz