7 października 2013

Penne z podgrzybkami

Penne z podgrzybkami,
czyli sezonowe danie z makaronem.


Penne z podgrzybkami to szybkie i smaczne danie sezonowe. Polecam!

 

Potrzebne składniki:
  • 1 szklanka makaronu penne
  • 100 g świeżych podgrzybków
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 łyżka świeżego tymianku
  • 2 łyżki natki pietruszki
  • 2 łyżki Martini Extra Dry
  • oliwa z oliwek
  • 2 łyżki masła
  • pieprz 
  • sól
Na początku, makaron penne ugotowałam al dente według przepisu na opakowaniu. Podgrzybki umyłam dokładnie i większe grzyby pokroiłam na
plasterki. Czosnek obrałam i pokroiłam na cienkie plasterki. Na rozgrzanej oliwę z oliwek smażyłam czosnek przez około 2 minuty, dodałam posiekany tymianek i smażyłam kolejna minutę. Dodałam grzyby i łyżkę masła. Doprawiałam solą i pieprzem. Dodałam Martini i smażyłam mieszając grzyby tak długo, aż większość Martini odparowało. Dodałam kolejną łyżkę masła. i pietruszkę. Całość smażyłam tak długo, aż grzyby się zarumieniły. Dodałam penne i około 50 ml wody z makaronu. Całość wymieszałam i gotowe! Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz