26 października 2013

Sałatka z paluszkami SURIMI i marchewkami mini

Sałatka z paluszkami SURIMI i 
marchewkami mini,
czyli moja kolejna propozycja sałatki z SURIMI.


Tą sałatkę uwielbiam za połączenie paluszków SURIMI ze słodkimi marchewkami mini oraz kukurydzą. Polecam !

Potrzebne składniki:
  • 120 g paluszków SURIMI
  • 200 g marchewek mini 
  • 100 g kukurydzy
  • 150 g sera żółtego u mnie EDAM
  • 1/2 pęczka koperku
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 łyżki ketchupu
  • pieprz
  • sól
Na początku, marchewki mini ugotowałam zgodnie z przepisem na
opakowaniu. Paluszki SURIMI jak już się odmroziły pokroiłam na większe kawałki. Ser żółty także pokroiłam w większą kostkę. W miseczce umieściłam ugotowane marchewki mini, paluszki SURIMI, kukurydzę i ser żółty. Dodałam posiekany koperek oraz majonez i ketchup. Całość wymieszałam i doprawiłam solą i pieprzem. Wstawiłam na 2-3 godziny do lodówki. Po tym czasie jest gotowa. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz