10 października 2013

Makaron z parówkami po niemiecku

Makaron z parówkami po niemiecku,
czyli szybkie danie na obiad.



Mieszkając przez chwilę w Niemczech jadłam to danie. Niemcy jedzą parówki w każdej postaci. Dzisiaj w ramach konkursu  Makaron rządzi zdrowo – podróż przez Europę! proponuje  Makaron z parówkami na ostro. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 1 szklanka makaronu  świderki
  • 2 parówki
  • 3 łyżeczki koncentratu pomidorowego
  • 1 cebula
  • 1/3 łyżeczki papryki ostrej
  • 1/3 łyżeczki bazylii
  • pieprz
  • sól
  • oliwa z oliwek
  • parmezan 
Na początku, makaron gotowałam według przepisu na opakowaniu. Na
rozgrzanej oliwie z oliwek podsmażyłam, pokrojoną w kostkę cebulę, aż się zarumieni. Następnie, dodałam parówki pokrojone na większe kawałki i całość podsmażyłam do momentu, aż parówki się także zarumieniły. Na patelnię dodałam ugotowany makron, koncentrat pomidorowy oraz przyprawy, czyli pieprz, paprykę ostrą i bazylia. Wszystko wymieszałam, wcześniej dodając 1/3 szklanki wody z makaronu. Chwilę pogotowałam. Podałam z parmezanem. Smacznego!



Ten przepis bierze udział w konkursie

Makaron rządzi zdrowo – podróż przez Europę!
Kolejnym przystankiem mojej kulinarnej podróży są Niemcy. Mieszkając przez chwilę w Niemczech jadłam to danie. Niemcy jedzą parówki w każdej postaci i tak często jak się da :) Dziś polecam Makaron z parówkami na ostro.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz