1 sierpnia 2014

Pieczarki faszerowane mięsem i suszonymi pomidorami

Pieczarki faszerowane mięsem 
i suszonymi pomidorami,
czyli pyszna kolacja.


Pieczarki faszerowane mięsem, suszonymi pomidorami i rozmarynem to pyszna i aromatyczna kolacja bądź przekąska. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 6 średnich pieczarek
  • 150 g mięsa mielonego wołowo-wieprzowego
  • 5 suszonych pomidorów
  • 1 łyżka posiekanego świeżego rozmarynu
  • 1 gałązka rozmarynu
  • 1 łyżka posiekanej natki pietruszki
  • 1 małe jajko
  • 2 łyżki bułki tartej
  • pieprz świeżo mielony
  • oliwa z oliwek
  • sól
Na początku, pieczarki obrałam i wycięłam z nich łodygi. Suszone pomidory pokroiłam drobno. W misce dobrze wymieszałam mięso mielone, suszone pomidory, rozmaryn i pietruszkę oraz jajko i bułkę tartą. Na koniec farsz doprawiłam solą i pieprzem. Każdą pieczarkę wypełniłam kulką z farszu. Pieczarki ułożyłam w naczyniu do zapiekania. Każda pieczarkę posypałam świeżo mielonym pieprzem i polałam oliwą z oliwek. Po środku pieczarek położyłam gałązkę rozmarynu. Tak przygotowane pieczarki z farszem zapiekałam 40 minut w piecu nagrzanym na 180 stopni. Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz