4 sierpnia 2014

Sałatka z grillowanym kurczakiem, lazurem i chrupiącą Prosciutto

Sałatka z grillowanym kurczakiem, 
lazurem i chrupiącą Prosciutto,
czyli idealny letni obiad.


Kiedy jest tak gorąco, to sałatka jest idealnym obiadem. Dziś proponuję Wam Sałatkę z grillowanym kurczakiem, lazurem oraz chrupiącą Prosciutto. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 140 g filet z kurczaka
  • 5 plasterków sera pleśniowego LAZUR 
  • 2 plastry szynki  Prosciutto
  • 4 pomidorki koktajlowe
  • 1/4 ogórka
  • 3 liście sałaty lodowej
  • kiełki brokuła
  • 2 łyżki oliwa extra vergine
  • 1 łyżeczka octu winnego
  • przyprawa GYROS
  • świeżo mielony pieprz
Na początku, filet z kurczaka oczyściłam z błonek i posypałam z obu stron
przyprawą GYROS. Tak przygotowanego kurczaka smażyłam na patelni grillowanej, około 10 minut aż był gotowy. Na suchej patelni teflonowej podmazyłam szynkę prosciutto pokrojoną w grube paski, aż zrobiła się chrupiąca. Na talerzu ułożyłam porwane liście sałaty lodowej. Następnie ogórka pokrojonego w plasterki oraz pomidorki koktajlowe przekrojone na pół. Na środku ułożyłam grillowany filet z kurczaka pokrojony w plastry, na przemian z plastrami sera pleśniowego Lazur. Na każdym plastrze sera położyłam chrupiącą Prosciutto. Na środku położyłam kiełki. Całość polałam sosem z oliwy z oliwek z octem winnym i świeżo mielonym pieprzem. Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz