28 sierpnia 2014

Dietetyczna zupa cebulowa

Dietetyczna zupa cebulowa,
czyli szybkie i pożywne danie.


Dietetyczną zupę cebulową robi się bardzo szybko, a smakuje ciekawie. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 2 średnie cebule
  • 1 ząbek czosnku
  • 1/2 szklanki białego wina wytrawnego
  • 1 szklanka bulionu warzywnego
  • 1 łyżeczka przecieru pomidorowego
  • oliwa z oliwek
  • pieprz
  • sól
Na początku, cebule obrałam, przekroiłam na pół i pokroiłam w plastry. Następnie na odrobinie oliwy z oliwek podsmażyłam cebulę i czosnek, aż zmiękła i zeszkliła się. Dodałam białe wino oraz pieprz i sól. Gotowałam, aż wino w połowie odparowało. Następnie dodałam przecier pomidorowy i wymieszałam. Na koniec dodałam bulion warzywny i gotowałam całość przez 5 minuty. Opcjonalnie można zupę podać posypaną startym serem żółtym lub mozzarellą. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz