1 czerwca 2015

Dorsz z zielonymi szparagami

Dorsz z zielonymi szparagami,
czyli lekki i pyszny obiad.


Dzisiaj na obiad polecam Wam szybki, a zarazem  dietetyczny obiad, Dorsz z zielonymi szparagami. Polecam!
 

Potrzebne składniki:
Przepis na 2 porcje
  • 2 płaty dorsza świeżego bez skóry
  • 500 g zielonych szparagów
  • 2 łyżki masła
  • 2 łyżki oliwy
  • 3 łyżki mąki pszennej 
  • pieprz
  • sól
Na początku, dorsza umyłam osuszyłam i oczyściłam z ości. Dorsza doprawiłam solą i świeżo zmielonym pieprzem. Następnie każdy płat dorsza obtoczyłam w mące. Tak przygotowane płaty dorsza smażyłam rozgrzanej na oliwie z masłem. Płaty smażyłam z obu stron na rumiany kolor. Zielone szparagi umyłam i osuszyłam, następnie z każdego szparaga odcięłam twarde końcówki koło 3 cm z dołu. Szparagi gotowałam około 10 minut w wodzie z solą i cukrem. Dorsza podałam na zielonych szparagach z młodymi ziemniakami. Na koniec dorsza polałam tłuszczem na którym się smażyły. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz