26 listopada 2013

Dietetyczny kurczak z papryką i cukinią

Kurczak z papryką i cukinią,
czyli szybki i dietetyczny obiad.


Kurczak z papryką i cukinią to pyszne dietetyczne danie, które robi się w zaledwie 20 minut. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 100 g filetu z kurczaka
  • 1/2 cukinii
  • 1/4 papryki czerwonej 
  • 1/4 papryki zielonej
  • 1 mała cebula
  • 1 łyżeczka garam masala
  • 1/3 ostrej papryki
  • 1/2 słodkiej papryki
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • oliwa z oliwek
  • pieprz
  • sól
  • ryż
    1 łyżeczka garam masala
Na początku, ryż ugotowałam zgodnie z instrukcją na opakowaniu. W między czasie pokroiłam filet z kurczaka oraz cebulę w kostkę, natomiast papryki w
paski, a cukinię przekroiłam wzdłuż, a następnie w pół plasterki. Na rozgrzanej oliwie z oliwek podsmażyłam cebulę jak się zarumieniła, dodałam kurczaka i przyprawiłam solą i pieprzem, smażyłam aż się kurczak zrumienił. Następnie dodałam papryki oraz cukinię i całość doprawiłam papryką słodką i ostrą oraz garam masala. Dodałam odrobinę wody i dusiłam całość aż warzywa zmiękły około 10 minut. Na koniec zdjęłam z palnika i dodałam jogurt naturalny, wymieszałam i gotowe. Kurczaka z papryką i cukinią podałam z ryżem. 

6 komentarzy: