21 listopada 2013

Zupa krem z cukinii

Zupa krem z cukinii,
czyli szybki i smaczny krem.


Zupa krem z cukinii to szybka i prosta w przygotowaniu potrawa 
i do tego taka pyszna. Polecam!

Potrzebne składniki: 
  • 1/2 dużej cukinii
  • 2 średnie ziemniaki
  • 1 średnia cebula  
  • 500 ml bulionu warzywnego
  • oliwa z oliwek
  • pieprz
  • sól
  • 1 łyżka pestek dyni
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
Na początku, cukinie i ziemniaki pokroiłam w większą kostkę. Cebulę po kroiłam w pióra. W rondelku na rozgrzanej oliwę z oliwek, podsmażyłam cebulę przez około 2-3 minuty, następnie dodałam cukinie i ziemniaki. Doprawiłam solą i pieprzem, mieszając podsmażyłam całość kolejne 4-5 minut. Dodałam bulion i na wolnym ogniu gotowałam kolejnie 30 minut, aż warzywa były całkowicie miękkie. Następnie za pomocą blendera zmiksowałam całość. Zupę krem podałam z pestkami dyni i łyżką jogurtu naturalnego. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz