27 listopada 2013

Mini tarta z gruszkami i serem pleśniowym

Mini tarta z gruszkami i serem pleśniowym
czyli pyszna propozycja kolacji.


Mini tarty z gruszkami i serem pleśniowym to pyszna i aromatyczna propozycja kolacji. Przepis jest na dwie mini tarty o średnicy 11 cm. Polecam!
Przepis podaje na dwie mini tarty o średnicy 11 cPolecam!

Potrzebne składniki:
  • 1/3 opakowania ciasta francuskiego
  • 1 gruszka
  • 30 g sera pleśniowego błękitnego
  • 1 jajko
  • 2 łyżki śmietany 18%
  • pieprz
  • sól
Gruszkę i ser pleśniowy pokroiłam cienkie plastry.Mini tarty wyłożyłam ciastem francuskim. Następnie ułożyłam warstwę z gruszki i warstwę z sera pleśniowego. W miseczce wymieszałam jajko i śmietanę, doprawione solą i pieprzem. Powstałą masą polałam tarty. Mini tarty piekłam około 20 minut w piekarniku nagrzanym na 200 stopni. Smacznego!

4 komentarze:

  1. Uwielbiam połączenie gruszek i sera pleśniowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Polecam Ci także sałatkę z tymi sami składnikami:) http://kolorowakuchniamagdy.blogspot.com/2013/08/saatka-z-serem-plesniowym-i-gruszka.html

      Usuń