4 listopada 2013

Sałatka z kurczakiem, pomidorami i pistacjami

Sałatka z kurczakiem, pomidorami i pistacjami,
czyli lekka i szybka propozycja kolacji.



Sałatka z kurczakiem, pomidorami i pistacjami powstała z tego co znalazłam w lodówce. Wyszła naprawdę dobra i do tego sycąca. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 1 udko z kurczaka z rożna
  • 1 pomidor 
  • 1 garść pistacji
  • 2 liście sałaty lodowej
Sos:
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • 1 łyżka octu winnego
  • 1 łyżeczka miodu
  • sól
Na początku, udko z kurczaka obrałam z mięsa i pokroiłam kurczaka na mniejsze kawałki. Pomidora pokroiłam w większą kostkę. Na porwanych liściach sałaty lodowej ułożyłam kawałki kurczaka, pomidora oraz pistacje. Całość polałam sosem miodowym winegret, który powstał z połączenia oliwy z oliwek, octu winnego i miodu. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz