29 listopada 2013

Naleśniki z mąki razowej z gotowanym kurczakiem i warzywami

Naleśniki z mąki razowej z gotowanym kurczakiem i warzywami,
czyli dietetyczne i smaczne danie.


Naleśniki z mąki razowej z gotowanymi warzywami i kurczakiem to  propozycja smacznego dietetycznego dania. Polecam!

Potrzebne składniki:


Ciasto:

  • 4 łyżki mąki razowej
  • 1 łyżka pestek dyni
  • 1/3 szklanki mleka
  • 1 jajko
  • woda gazowana
  • szczypta soli
Farsz: 
  • 2 garście mrożonki Bukiet Warzyw Kwiatowy Hortex
  • 1 udko z kurczaka
  • 1 kostka bulion z kurczaka 
Sos: 
  • 1 łyżka majonezu
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • 1 łyżka ketchupu pikantnego
 
Na początku przygotowałam ciasto na naleśniki. Jajko, mąkę razową i mleko wymieszałam blenderem. Aby uzyskać pożądaną konsystencję dodałam
odrobinę wody gazowanej. Do powstałej masy dodałam pestki dyni oraz doprawiam solą, wszystko delikatnie wymieszałam łyżką i na chwilę odstawiłam. Udko z kurczaka gotowałam około 20 minut w wodzie z kostką bulionową, następnie dodałam mrożone warzywa, czyli marchewkę, kalafiora i brokuł i gotowałam całość następne 10 minut.  W między czasie usmażyłam na odrobinie oliwy z oliwek naleśniki. Kiedy kurczak był już ugotowany, mięso pokroiłam na mniejsze kawałki. Na naleśniku ułożyłam kurczaka i ugotowane warzywa, zwinęłam naleśnik tradycyjnie. Na wierzchu polałam naleśniki sosem, który powstał z wymieszania majonezu, jogurtu i ketchupu. Smacznego!

7 komentarzy:

  1. Wygląda wspaniale :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie przyprawzyciekolorami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za pomysl jutro zrobie na obiadek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się ten przepis być bardzo apetycznym i z tego co widzę tak to wszystko wygląda. Ja jeżeli chcę zrobić coś smacznego to dzięki przepisom https://basiazsercem.pl mam absolutnie taką możliwość.

    OdpowiedzUsuń