20 listopada 2013

Placki ziemniaczane z cukinią

Placki ziemniaczane z cukinią ,
czyli inna wersja popularnego polskiego dania.


Robiłam już placki ziemniaczane i placki z cukinii, więc przyszedł czas na 
Placki ziemniaczane z cukinią. Polecam!

 

Potrzebne składniki: 
  • 2 większe ziemniaki 
  • 1/2 średniej cukinii ( ok.150 g)
  • 1/2 czerwonej cebuli
  • 1 jajko
  • 3 łyżki mąki 
  • pieprz
  • sól
  • oliwa z oliwek 
Na początku, ziemniaki obrałam i starłam na tarce na grubych oczkach. Cukinie razem ze skórą także starłam na grubych oczkach. Połączyłam oba warzywa, dodałam jajko oraz cebulę pokrojoną w kostkę. Dodałam mąkę oraz doprawiłam solą i pieprzem. Całość dobrze wymieszałam. Smażyłam na rozgrzanej oliwie z oliwek, aż się placki zarumieniły z obu stron. Podałam je z cukrem. Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz