16 stycznia 2014

Dietetyczne azjatyckie pierożki

Dietetyczne azjatyckie pierożki,
czyli orientalnie i pysznie.



Te dietetyczne azjatyckie pierożki są alternatywą dla pierogów z mięsem. Polecam, ponieważ robi się je szybko, a są bardzo smaczne!

 

Potrzebne składniki:
  • 180 g fileta z kurczaka
  • 2 cm świeżego imbiru
  • 1/2 pęczka natki pietruszki
  • 1 czosnek
  • 1 łyżka sosu sojowego
  • 1/3 łyżeczki chili
  • 5 płatów papieru ryżowego
  • szczypiorek
Na początku, filet z kurczaka oczyściłam z błonek i pokroiłam na mniejsze kawałki. Imbir i czosnek obrałam i pokroiłam w plastry.  Kurczaka, imbir, czosnek oraz sos sojowy i chili umieściłam w blenderze, aby z wszystkich składników uzyskać jednolitą masę. Papier ryżowy moczyłam przez 2 sekundy w ciepłej wodzie, następnie kładłam na desce i nakładałam na środek jedną dużą łyżkę farszu. Zawijałam jak sakiewkę i wiązałam szczypiorkiem. Następnie pierożki gotowałam 10 minut na parze. Ostrożnie wyłożyłam pierożki na talerz i podawałam z sosem do sajgonek. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz