2 stycznia 2014

Naleśniki z serem w sosie pomarańczowym

Naleśniki z serem w sosie pomarańczowym,
czyli naleśniki trochę inaczej :)


Naleśniki z serem w sosie pomarańczowym to pyszny i szybki obiad. Naleśniki z serem już robiłam i znajdziecie je pod tym linkiem: naleśniki z serem  , a przepis na sos podaje poniżej. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 25 g masła
  • 3 łyżeczki cukru
  • 1/2 szklanki soku pomarańczowego 100%
Na gotowe naleśniki nałożyłam nadzienie serowe i złożyłam je tak jak na zdjęciu. - See more at: http://www.kolorowakuchniamagdy.blogspot.com/2013/07/nalesniki-z-serem-i-cynamonem.html#sthash.8pSojr2p.dpuf


Kiedy naleśniki już były usmażone nałożyłam nadzienie serowe i złożyłam je tak jak na zdjęciu. Następnie na patelni roztopiłam masło z cukrem, kiedy składniki się rozpuściły dodałam sok pomarańczowy. Zwiększyłam ogień, aby sos trochę zgęstniał. Następnie, na patelnie wyłożyłam gotowe naleśniki z serem i podsmażałam w pomarańczowej glazurze z dwóch stron. Przełożyłam na talerz i polałam sosem. Smacznego! 

4 komentarze:

  1. Świetne naleśniki :)
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Tobie także wszystkiego co smaczne w Nowym Roku:) Odwiedzam Twój blog dość często! Pozdrawiam!

      Usuń