20 stycznia 2014

Sałatka z pieczonego buraka z fetą

Sałatka z pieczonego buraka z fetą,
czyli prosta i smaczna kolacja.


Przepis na tą pyszną sałatkę z pieczonego buraka i fety znam z bloga Kuchnia Suflera. Polecam!

 

Potrzebne składniki:
  • 2 pieczone buraki
  • 1/3 opakowania fety
  • natka pietruszki
  • oliwa z oliwek
  • sól
Sałatka jest bardzo prosta do przygotowania. Jedynie czasu wymagają buraki,
które przez 90 minut piekłam w piekarniku nagrzanym na 180 stopni. Buraki wcześniej umyłam i owinęłam każdy folą aluminiową.  Kiedy buraki były gotowe i ostygły, obrałam je obieraczką do warzyw i pokroiłam w dużą kostkę. Także ser feta pokroiłam w dużą kostkę. Na talerzu ułożyłam kostki z buraka i sera feta w sposób przedstawiony na zdjęciu. Pędzelkiem posmarowałam buraki oliwą z oliwek i lekko posoliłam. Udekorowałam natką pietruszki. Smacznego!

2 komentarze:

  1. pyszne to jest, ja jeszcze dodaję ziarna dyni, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, pomysł! Następnym razem wypróbuję z ziarnami dyni:)

    OdpowiedzUsuń