24 lutego 2014

Kurczak z fasolką szparagową orientalnie

Kurczak z fasolką szparagową orientalnie,
czyli szybkie, pełne orientalnych aromatów danie.


Przepis na kurczaka z fasolką szparagową znam z bloga Facet i kuchnia.
Danie to robi się w 15 minut i jest pysznie. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 150 g filetu z kurczaka
  • 60 g makaronu ryżowego
  • 1 szklanka fasoli szparagowej mrożonej
  • 2 łyżeczki Przyprawy 5 smaków
  • 2 łyżki sosu sojowego ciemnego
  • 1 łyżka oleju kokosowego
  • 1/3 łyżeczki chili
  • pieprz 
  • sól
Na początku, filet z kurczaka obrałam z błonek i pokroiłam w większą kostkę, doprawiałam solą i pieprzem. Na patelni rozgrzałam olej kokosowy i podsmażyłam kurczaka, aż się zarumienił. W między czasie makaron ryżowy zalałam gotującą wodą i po 4 minutach był gotowy. Fasolkę szparagową gotowałam do miękkości około 5 minut. Do kurczaka na patelni dodałam przyprawę 5 smaków oraz chili i sos sojowy, wszystko wymieszałam i kiedy powstała glazura z tych składników, dodałam fasolkę. Na koniec dodałam makaron ryżowy i całość wymieszałam. Danie podałam od razu! Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz