1 lutego 2014

Zapiekanka z pieczarkami

Zapiekanka z pieczarkami,
czyli pyszna kolacja na ciepło.


Zapiekanka z pieczarkami to pyszna propozycja kolacji. Zapiekanki są chrupiące, a masło nadaje im wyjątkowy smak! Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 250 g pieczarek
  • 1 cebula
  • 2,5 krótkiej bagietki
  • 100 g sera żółtego
  • 1/3 kostki masła
  • pieprz 
  • sól
Na początku, pieczarki i cebulę obrałam. Pieczarki pokroiłam w plasterki, a cebulę w kostkę. Na 2 łyżkach masła podsmażyłam krótko cebulę, aby się zeszkliła, dodałam łyżkę masła i pieczarki. Doprawiłam solą i pieprzem. Dusiłam 3-4 minuty, aż się pieczarki lekko podsmażyły. Bagietki przekroiłam wzdłuż, posmarowałam masłem. Na tak przygotowane bagietki, nałożyłam podsmażone pieczarki i na wierzchu ser  żółty starty na tartce na grubych oczkach. Zapiekałam 10 minut w piekarniku o temperaturze 180 stopni. Podałam z ketchupem. Smacznego!

1 komentarz: