19 lutego 2014

Tatar z awokado i łososiem

Tatar z awokado i łososiem,
czyli zdrowo i szybko.


  
Na moim  blogu znajdziecie już przepis na Tatar z łososia wędzonego, ale dzisiaj proponuję Wam podobny Tatar  z dodatkiem pysznego i zdrowego awokado. Polecam!

 

Potrzebne składniki:
  • 1/2 awokado
  • 1/4 limonki
  • 50 g wędzonego łososia
  • 1/2 czerwonej cebuli
  • oliwa z oliwek
  • sos sojowy
  • pieprz 
  • sól
Na początku, przekroiłam na pół awokado i połowę obrałam ze skóry, a następnie pokroiłam w kostkę i skropiłam sokiem z limonki, aby awokado zachowało swój piękny zielony kolor. Łososia i czerwoną cebulę także pokroiłam w drobną kostkę. Filiżankę wysmarowałam oliwą z oliwek i odrobiną sosu sojowego. Na dno dałam cebulę. Następna warstwa z łososia i ostatnia z awokado. Obróciłam filiżankę do góry nogami na talerzu i zdjęłam ją. Na koniec posypałam pieprzem świeżo zmielonym i solą. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz