26 lutego 2014

Pulchne racuchy z jabłkami

Pulchne racuchy z jabłkami,
czyli łatwe i szybkie danie.


Smak takich Pulchnych racuchów z jabłkami pamiętam z dzieciństwa. 
Idealne tak samo na śniadanie jak i na obiad. Polecam! 


Potrzebne składniki:
  • 250 ml mleka
  • 1 szklanka mąki
  • 1 jajko
  • 1 łyżka cukru
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 1/3 łyżeczki sodu oczyszczonej
  • 1 jabłko
  • szczypta soli
  • oliwa z oliwek
Na początku, oddzieliłam białko od żółtka. Białko ubiłam na sztywną pianę. W miseczce umieściłam żółtko, mąkę, cukier, sodę oczyszczoną, cynamon, szczyptę soli i mleko. Wszystko razem wymieszałam, aż uzyskałam konsystencję gęstej śmietany. Do masy dodałam jabłko pokrojone w kostkę oraz pianę z białek i delikatnie wszystko razem wymieszałam. Racuchy smażyłam na rozgrzanej z oliwy z oliwek. Podałam posypane cukrem pudrem. Smacznego!

1 komentarz: