2 lipca 2014

Dorsz gotowany na parze

Dorsz gotowany na parze,
czyli pyszny, dietetyczny obiad.


Przygotowany w ten sposób dorsz jest pełen aromatów i do tego dietetyczny. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 1 filet z świeżego dorsza
  • 1 gałązka rozmarynu
  • 2 gałązki tymianku
  • 2 łyżki oliwy z oliwek 
  • 2 cienkie plastry cytryny
  • 1 łyżka koperku
  • pieprz
  • sól
Na początku, filet z dorsza umyłam pod wodą i wytarłam ręcznikiem papierowym. W miseczce zrobiłam marynatę z wymieszania oliwy z oliwek, kopru, posiekanymi drobno tymiankiem i rozmarynem oraz sól i pieprz. Powstałą marynatę natarłam rybę, dodałam na wierzchu plastry cytryny i wstawiłam na 2 godziny do lodówki. Po tym czasie dorsza w marynacie gotowałam na parze w parowarze przez 20 minut. Po tym czasie przełożyłam dorsza na talerz, podałam z młodymi ziemniakami oraz surówką z młodej koszonej kapusty. Smacznego!

1 komentarz: