1 lipca 2014

Jogurtowy deser z jagodami

Jogurtowy deser z jagodami,
czyli lekko i smacznie.


Deser jogurtowy z jagodami  znam z bloga Kulinarne Przygody Gatity, troszkę go zmodyfikowałam i teraz Wam prezentuję. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 120 ml zimnej śmietanki 30%
  • 400 g jogurtu greckiego
  • 200 g jagód
  • 14 g żelatyny
  • 80 g cukru pudru
Na początku, żelatynę zalałam 1/3 gorącej wody i wymieszałam dokładnie. W miseczce wymieszałam jogurt grecki z cukrem pudrem za pomocą blendera. Następnie dodałam żelatynę i całość wymieszałam. W osobnej miseczce śmietanę ubiłam na sztywno. Do masy jogurtowej dodałam śmietanę oraz jagody. Wszystko wymieszałam łyżką. Masę przelałam do 6 sylikonowych foremek na muffinki. Odstawiłam do lodówki na 4 godziny. Po tym czasie Jogurtowy deser z jagodami był gotowy.

1 komentarz:

  1. Pięknie Ci wyszedł :-)
    A może zechcesz wziąć udział w konkursie z Cook'd ? Szczegóły w linku poniżej:
    http://kulinarneprzygodygatity.blogspot.com/2014/07/konkurs-z-cookd.html

    OdpowiedzUsuń