1 czerwca 2014

Mini tarta ze szparagami i łososiem

Mini tarta ze szparagami i łososiem,
czyli szybka i aromatyczna kolacja.



Sezon na szparagi nadal trwa, dlatego dzisiaj proponuję Wam Mini Tartę z zielonymi szparagami i łososiem. Idealne danie na kolację. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 1/2 opakowania ciasta francuskiego
  • 5 zielonych szparagów
  • 50 g wędzonego łososia
  • 1 mała cebula czerwona
  • 2 łyżki śmietany 18%
  • 1 jajko
  • pieprz
  • sól
Na początku, płat ciasta francuskiego pokroiłam na 2 równe części i jedną z nich  posmarowałam rozbełtanym jajkiem. W drugiej części wycięłam delikatnie środek, tak aby powstała ramka około 1 cm i nałożyłam ją na pierwszą część. Ramkę z ciasta francuskiego posmarowałam rozbełtanym jajkiem. Szparagi gotowałam 6 minut, w wodzie z solą i cukrem, aż były półmiękkie. Tak przygotowanie szparagi ułożyłam w środku tarty. Na szparagach ułożyłam łososia wędzonego pokrojonego na mniejsze kawałki. Do jajka dodałam śmietanę i wymieszałam razem. doprawiałam solą i pieprzem. Czerwoną cebulę pokroiłam w pióra i dodałam do masy z jajka i śmietany. Tak powstałą masą polałam szparagi i łososia. Tartę piekłam 20 minut w piekarniku nagrzanym na 200 stopni. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz